sex101

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av 101 - 13 februari 2013 14:00

http://webnews.textalk.com/upload/articlehttp://data.bloggplatsen.se/bild/7/395601/DSC_0011_s.JPG


Nu ska jag ta mig an ett ämne som jag inte riktigt själv förstått varför så många stressar över. Min syn på sex har alltid vart spontan, då sex är sex, och älska är att älska.

Två saker är säkra. Du kan inte bara ha sex med någon du älskar, och du kan inte älska med din KK.


KK står för KnullKompis. Och hur vidrigt det ordet än må låta i mina öron, är det ordet vi kommer använda idag. Fast i förkortningsform: KK.


Vissa blir KK då de känner en enorm attraktion till varandra, men inte har något känslor inblandade, och då bestämmer sig för att istället bli Kks. Vänner med förmåner.

Andra blir det av en slump då de kanske ligger med varandra spontant och sen bestämmer sig för att fortsätta, då de båda gillade sexet.

Andra kanske inte från början hade tänkt mer än att kanske bara skicka lite bilder till varandra, skriva lite sexiga sms osv, men tillsut kan de inte hålla sig och inleder ett KK-förhållande.

Vissa kanske till och med har vart tillsammans tidigare, men känslorna har dött. Sexet däremot är något som de inte kan vara utan, så de fortsätter.


De tre sistnämnda har jag provat på... Och knasigt är egentligen det då jag innerst inne inte mår särskilt bra av att ligga med killar jag inte har några känslor för. Jag vill ha närhet, känslor och omtanke. Så om ni är som jag, skaffa ingen KK. Ni andra kan kolla in dessa tips som jag fått fram här nedan, då ett KK-förhållande har många oskrivna regler:


* För det första: var säkra på att ingen av er har känslor, för då är detta ingen bra idé. Har ni båda känslor kan ni bli ihop istället. Simple as that! (Nej jag vet att det inte är enkelt, men vi säger så.)

* Ring aldrig din KK för att "bara prata".

* Känn dig aldrig tvingad till att ha sex, även om ni redan börjar hångla. Sex ska aldrig vara påtvingat!

* Är personen du ligger med ett asshole som bara tänker på sig själv, ska du nog tänka efter om det verkligen är värt det.

* Berätta inte till allt för många om din KK-relation. Mångas åsikter kan resultera i rykten, som du inte vill ha.

* Var 100% säker på vad du ger dig in på.

* Se till att ha sex på ställen där ni itne kan bli upptäcka. (Om man inte gillar sånt förstås.)

* Till sist: Får någon av er känslor; AVSLUTA DET HELA! Många KK-förhållanden resulterar ofta i känslor då orgasmer orsakar endorfiner som får dig att känna dig kär. Men som jag skrev innan, får ni båda känslor kan ni alltid bli tillsammans på riktigt ;) Men om inte, få ett STOPP på det!


XOXO


Presentation


SEX 101, en blogg med fokus på sex och relationer!
Skriven av en 18 tjej från Stockholm med många erfarenheter, men fortfarande mycket att lära. Fråga vad ni vill och kommentera, allas åsikter och tankar är välkomna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du haft sex med under dina år?
 En
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta
 Nio
 Tio
 10-19
 20+
 Jag är oskuld

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

ToppBlogg

Rösta!!

Räknaren

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards