sex101

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

8. Ett ögonblick

Av 101 - 14 februari 2013 20:22

Ja okej, jag lovade ju att jag skulle dela med mig av min BOOB-tävling med min bästa vän som jag skrev om tidigare. Så here it comes:


Det var på nyår. Jag var full på champagne, en halv flaska vin, en shot, en drink och en halv flaska Asti. Så ni kan föreställa er hur mkt min kropp fick stå ut med den kvällen. Jag var så full som jag aldrig vart i mitt liv, och det är nog därför som jag inte minns 100% vad som hände den kvällen.


I vilket fall, vi satt i min kompis badrum, jag och min bästis. Eller nej, förlåt, vi låg i hans badkar, i varsin ände och snackade. Det var nyårs fest och hela huset kryllade av människor som jag kände samt halvt kände. I vilket fall var alla bekanta. Men vi bestämde oss ändå för att ta en paus och lägga oss i badkaret.

Efter en stund kom vår andra tjejkompis in och vi började diskuera bröst. Vår kompis försökte avgöra vem av oss som hade snyggast bröst genom att vi skulle visa varandra, och hon kände även på allas med stor nyfikenhet och eftertänksamhet. Men trots detta kunde ingen avgöra. Ingen ville nog såra den andra. Så istället blev det så att vår kompis ropade in flera killar, varav en var hennes pojkvän. Min bästis vägrade visa brösten för någon av killarna som kom in, så alla fick gå ut och vi försökte då ropa på Nils. Jag hade avgjort att han skulle vara mest partisk och att det var minst risk att han skulle gå hem och runka efteråt. Men det var en annan kille som jag bara känner lite halvt som kom in. Och detta minns jag inte alls, men vi visade iallafall våra bröst för honom och tydligen fick han känna på dem också! Efter många om och men fick vi vår dom: Mina var snyggast! YESS!


Sen vad som hände resten av den kvällen är ett mysterium, men kan ju säga att detta var den minst barnförbjudna saken som hände den kvällen. Ni som följt bloggen eller läst tidigare inlägg har en vag aning om vad som hände på slutet, men det var alldeles för många saker som hände den kvällen!


Men man ska icke ångra något! ;) Lev och låt njutas!


XOXO

 
 
Ingen bild

heej ..

15 februari 2013 11:10

jag & min kompis har typ strulat lite & sånt.
Jag har alltid skämts lite, för asså jag gillar det.
Men jag är nt homo, det vet jag.

Jag strular/strulade bara med henne för det liksom var skönt & hon ville också.

Men jag har alltid haft lite skuldkänslor för det är en kille jag liksom vart riktigt kär i´flera år.
Vi var tsm för ungefär 1 år sedan i 5 månader men det längsta vi kom var typ bara mysa med varandra, typ sitta tätt ihop & smekas lite & kramar .. sen blev det nt mer för jag var för feg.

Nu är vi tsm igen & jag är helt överlycklig men det jag & hon gjorde är inget som jag skulle göra med honom. (typ) skulle aldrig våga det.

Men hon vill typ fortfarande strula med mig & jag tycker det känns fel mot min pojkvän.
Väldigt fel!

Vad ska jag göra?

101

18 februari 2013 21:46

Jag har några frågor till dig :)
För det första: Vad är lite och sånt? Har ni gjort något som kommer närmare sexkategorin eller är det på en mer oskyldig nivå?
Sen en annan fråga: Du skriver att du vet att du inte är homo, men har du frågat din kompis om hon är det? För om hon har känslor för dig är det inte rätt att du uppmuntrar henne till något du själv inte vill.
Tredje frågan: Är du 100% säker på att du inte vill något mer med henne? Är du absolut säker på att det inte finns några känslor?

Och sist men inte minst: Skulle du vilja att din pojkvän strulade med en av hans kompisar trots att ni är tillsammans?

När du svarat på dessa frågor tror jag nog att du vet ditt svar, och om inte får du gärna höra av dig till mig igen :) Lycka till

 
Ingen bild

heejheejj

19 februari 2013 14:40

Oskyldig nivå bara ..

jag har nt direkt frågat henne men hon har själv sagt att hon inte är det. Hon undrarde om jag var det, jag sa nej & då sa hon att hon nt heller var det.

ja, 100% säker. det bara hände för 1 år sedan ungefär. Vi bara gjorde det för att testa sen har hon velat att vi ska göra om det & jag har aldrig sagt nej. Men inga känslor. Hon säger att hon bara vill göra det för att träna eftersom hon aldrig någonsin haft en pojkvän ville hon liksom träna & hon litade bara på mig.

Nej, verkligen nt. Om jag hade fått reda på att han gjort det hade jag nt blivit arg. Jag hade liksom förstått honom eftersom vi aldrig ens kyssts bara för jag är rädd att göra fel.
Men skulle ändå nt vilja det.

Nu har jag & hon nt strulat när vi var tsm. Utan jag blev tsm med honom för 2 veckor sedan & hon och jag strulade för 4 veckor sedan typ ..

Fast ja .. jag tycker det skulle va fel att göra så mot honom fast han nt skulle på reda på det är det ändå fel.
Och efteråt hon & jag strulat känner jag mig väldigt smutsig ..
Och hon har nt tagit någon kontakt heller sen han 6 jag blev tsm så hon kanske har förstått att nu är det slut .. ?

kram :)

101

12 mars 2013 21:22

Du verkar ha en bra koll på läget, och jag litar på ditt omdöme!
Hoppas att allt löser sig inom dig, och om inte kan jag säga att time will heal all wounds. Always

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 101 - 19 augusti 2013 23:00

Nu ska vi prata onani.   Det sägs att onani gör en galen. Tokig, galen, efterbliven, översexuell och homosexuell.   Självklart stämmer det. INTE. -Eller okej, det där med att man kan bli översexuell kanske stämmer till en viss del. Men det h...

Av 101 - 13 augusti 2013 18:30

  Tralalalaa, fyfan nu är jag kär. Damn, vad hände? Trodde jag skulle leva singellivet å tråna efter en grabb som bor flera 100mil bort, men icke. Helt plötsligt dök han bara upp. Sjukt vältränad, glad och pillemarisk. Han humor är to die for oc...

Av 101 - 13 augusti 2013 18:20

Blir ni kåta ofta? För jag har i alla fall perioder där jag kan vara superkåt flera dagar i rad. Och ibland känner jag inte av någonting alls på flera dagar. Veckor ibland. Tror det har med att göra hur man mår i allmänhet, hur hormonera flödar o...

Av 101 - 13 augusti 2013 18:17

Haha ja nu är jag tillbaka igen. Och tror att det blir för att stanna. Iallafall tills jag vet att jag inte kommer ha så mycket att göra resten av sommaren. Förhoppningsvis kommer jag in på en skola i höst, men om inte blir det blogga å jobba för min...

Av 101 - 28 mars 2013 23:17

  Jag uppdaterade min profilbild idag. Och genast får jag 10 likes av olika killar som jag inte har pratat med på flera år. Även mina vänner gillar såklart min bild, och jag får fina kommentarer. Men vad som fångar min uppmärksamhet är att efter...

Presentation


SEX 101, en blogg med fokus på sex och relationer!
Skriven av en 18 tjej från Stockholm med många erfarenheter, men fortfarande mycket att lära. Fråga vad ni vill och kommentera, allas åsikter och tankar är välkomna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Hur många har du haft sex med under dina år?
 En
 Två
 Tre
 Fyra
 Fem
 Sex
 Sju
 Åtta
 Nio
 Tio
 10-19
 20+
 Jag är oskuld

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

ToppBlogg

Rösta!!

Räknaren

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards